2008. augusztus 7., csütörtök

Házifeladat :-)))


Igyekeztem :-)))

Ez a szett tulajdonképpen a Kezdő csoport tananyagának egyik házifeladata is lehetne :-) A köröcskék érdekessége, hogy mindegyikben egy kis fém karika lapul (saját kísérlet eredménye), ami gyönyörűen kimerevíti őket. A Robertát is átvariáltam kicsit, ezt úgy szokták szépen írni, hogy "modified", de a mi Enikőnk nemes egyszerűséggel "kamurobertának" nevezte el a módosított változatot, úgyhogy ez is egy ilyen kamu :-))) A kapcsot Timeyra-Andinak ajánlom, miatta készítettem, hogy érezze, nem tanítgat minket hiába :-))) Jó érzés néha a tanár szerepből a tanítványéba bújni, ezúton is köszönöm, hogy biztosítja ezt a lehetőséget :-)

8 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon jó ötlet, nekem sem akar igazán kör lenni soha, s ez a kapocs! ez csúcs!!

Adrienne írta...

Köszönöm Ági mama! :-)

Erika írta...

Nagyon szép szett lett, gratulálok!

Adrienne írta...

És itt is köszönöm! :-)

Timeyra írta...

Köszönöm, nagyon aranyos vagy!!!
Szuper :) És milyen szépen megcsináltad a kapcsot! :)

Adrienne írta...

Örülök, hogy meg van elégedve a Tanárnő :-)))

Valerie írta...

Alomszep lett, gyönyörüek a körök es a kapocs nagyon egyedi!
Bar biztos vagyok benne, hogy nem sokaig, en szarka biztosan probalgatom utanozni.
remelem szabad..

Anonymano írta...

Valerie! Már hogyne szabadna :-)